Jeśli produkt nie spełnił Państwa oczekiwań lub są podstawy do reklamowania go, bardzo prosimy o kontakt z naszym biurem: biuro@kolibelek.pl.
Prosimy pamiętać, że mogą Państwo zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podania powodu.
Po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu prześlemy Państwu formularz zwrotu / reklamacji. Jest on dostępny także tutaj. Wypełniony formularz należy przesłać wraz z oryginałem dowodu zakupu.
Mogą Państwo również samodzielnie napisać oświadczenie odstąpienia od umowy wraz z numerem konta, na które mamy dokonać zwrotu.
Po otrzymaniu zwracanego produktu, niezwłocznie zwrócimy Państwu pieniądze na podane konto.
Procedura zwrotu, wymiany lub reklamacji
Prosimy o zgłoszenie chęci wymiany, zwrotu lub reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: biuro@kolibelek.pl. Zgłoszenie powinno zawierać:
- imię i nazwisko,
- numer zamówienia,
- nazwa produktu zwracanego / wymienianego / reklamowanego,
- nr konta bankowego (w przypadku zwrotu i wymiany z nadpłatą) i/lub nazwa produktu, na który ma zostać dokonana zamiana.
Po otrzymaniu zgłoszenia, obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia dalszego postępowania.
Wszystkie paczki prosimy wysyłać na nasz adres butiku: kolibelek, ul. 5 stycznia 23a/2, 64-200 Wolsztyn.